Alla inlägg under maj 2006

Av Viktoria - 19 maj 2006 20:41

För att visa min mamma som älskar tulpaner speciellt lila sådanna..

Av Viktoria - 16 maj 2006 09:22

Idag blir en lång dag. Ikväll är det familjekväll på skolan. Blir mycket sång och musik. Jag har hand om fotograferingen.. Lagom jobb..förutom att jag har varit med och hjälpt till med ljud och ljus och målat stora bokstäver så är det vad jag gjort inför kvällen.. Skönt för många andra år har det bara varit för mycket. Annars är här lite halvtråkigt väder.. lite kallt och inte alls så härligt som förra veckan då man nästan flöt bort.. men man får väl inte alltid vara nöjd med vädret..Annars är allt bra..Måste rusa nuKram

Av Viktoria - 12 maj 2006 08:29

På väg till jobbet igår torsdag..

Av Viktoria - 12 maj 2006 08:29

de var bara massor och massor av dem..

Av Viktoria - 12 maj 2006 08:26

eller jag går ju då till butiken.Skall snart gå dit och grejja lite tänkte jag..Här är annars fint väder idag med..Per hade köpt en gräsklippare som jag tänkte jag skulle köra med ikväll..bra gympingpass..Hör kanske av mig ikväll me..Kram

Av Viktoria - 11 maj 2006 19:25

Eller hon hette väl inte direkt så..Var på kurs med jobbet på Odeon här i B-fors.. Bion heter så. Det handlade om IUP: Individuella utvecklings planen.. Har med skol/barnomsorgsvärlden att göra.Det var faktiskt mycket mycket bättre än vad jag trodde.. Har tyckt att detta bara är en massa tugg förr men hon berättade det så det blev lätt att förstå för alla.. Kom med massor med bra komentarer om skolvärlden över de olika stadierna.. Men sitta still i nästan 4 timmar är inte direkt lätt..man förstår verkligen barnen hur de har det..Annars är här supersoligt och härligt ute. Per kommer hem vid 21.30 tiden ikväll.. har med sig gräsklippare och en bänk och lite smått och gott som han köpt.Annars är allt bra.. Är på topp och mår gott.Kram

Av Viktoria - 9 maj 2006 18:24

Per är i Gbg på kurs i 3 dagar och jag tar det lite lugnt idag.. Tänkte mig att ha städat och fint när han e tillbaka igen. Här är dammigt på golvet ser jag.. hmm inte bra.. Men idag är det så varmt så damsugaren åker nog inte fram förrän möjligen senare i kväll..Hoppas annars att ni alla har det gott.. här händer inget särskillt.. KRam

Av Viktoria - 3 maj 2006 19:22

Här kommer nu en bild på en blomma i min trädgård som jag inte vet vad det är förnågot. Ser ut som blandningen mellan en tulpan och en krokus.. Vet du??Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards