Alla inlägg den 3 maj 2006

Av Viktoria - 3 maj 2006 19:22

Här kommer nu en bild på en blomma i min trädgård som jag inte vet vad det är förnågot. Ser ut som blandningen mellan en tulpan och en krokus.. Vet du??Kram

Av Viktoria - 3 maj 2006 09:24

Har haft några dagar då det har varit fullt upp.. Lördag bidde det shopping. Ett par Ecco Receptor skor...svarta, en byxkjol och inte så mycket mer.. Prövade lite jackor men ingen var riktigt bra.. Hittade en kavaj som jag gillade men naturligtvis så fanns inte den storlek jag ville ha.. men Kapp ahl finns ju på flera ställen..Söndag var det valborgs.. då regnade det hela dagen och hela kvällen. M+M+M+C kom på besök. Vi grillade kyckling i öppnaspisen.. Det bidde gott. Vi hoppade över brasan i Billingen och spelade istället Bosse bildoktor. Måndag var det ju 1:a maj och det innebär demonstrationståg för vår del... ja jag vaktade korven och målade ansiktsmålningar på barnen så jag gick inte direkt i tåget.. Sedan var det ju sista dagen för deklarationen så det fick också göras.Igår tisdag jobbade jag till 16.30 och åkte sedan till butiken för lite snabböppning för en kund som hade panik.. Annar är allt bra.. Har en blomma i min trädgård som jag inte vet vad det är.. mellanting mellan tulpan och krokus.. hmmm måste nog lägga in en bild så att den som vet får säga till mig va det är..Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards