Alla inlägg den 1 februari 2007

Av Viktoria - 1 februari 2007 13:12

..en otäck förkylning har slagit till.men den verkar iof vara relativt kortvarig. Men att inte kunna andas genom näsan så bra och dessutom vara gravid då det alltid är mer eller mindre jobbigt att andas.. åtminstone när man rör sig så är ju det ingen bra kombination direkt. Så idag blidde det inget jobb för mig. Kanske kanske att jag tar butiken imorgon.. men har inte bestämt mig.. Annars mår jag/vi bara bra. Magen växer och frodas. Har inte gått upp så mycket. skulle gissa på ca 5 kilo och det är ju inte så farligt när det gått 6 månader. Hoppas att jag håller mig under 10kg för då borde det rasa bort rätt fort.. hoppas jag..HÄr regnade det nästan hela dagen igår fram till vid 16 tiden då det började snöa igen.. Detta väder.. man blir inte direkt klok på det. Till Gaggan: Även om det inte är så centralt så är det ju inte sååå långt.. :-) Gaggans bullar går alltid ner.. Kanske bullarna kan lifta med en bil som kanske snart kommer hit :-) Hi Hi.. Gjorde faktiskt palt häromdagen.. Blev så sugen när mamma och pappa åt det förra veckan så jag tänkte att jag chansar väl igen.. brukar inte lyckas så bra. Men denna gången blev palten faktiskt näst intill perfekt. Det var såååå gott så.. Bidde lite övermätt bara.. Men så skall det ju vara när man äter palt. Hoppas ni alla har det gottKram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards