Alla inlägg under juni 2007

Av Viktoria - 7 juni 2007 20:28

Kommer här..


Kram

Av Viktoria - 3 juni 2007 00:16

...i min famn. Hon ville absolut inte ligga och sova i sängen så då får man vandra lite.

Har det bra på dagarna. Vilken lyx att få vara mammaledig. Stackars de som bor i länder med typ bara några veckors mammaledigt. Vi har det allt riktigt bra här i Sverige.

Idag har vi jobbat lite i butiken, det var inte svårt att få Elsagosare, de stod nästan på kö för att hålla i henne. Efter butiken åkte vi hem och åt lite. Jag och Elsa vilade någon timme. Sedan tog vi bilen och skulle hälsa på i Laxarby men Ros-Marie var inte hemma så då åkte vi Laxsjön runt. Hälsade på Linda o Henrik i stugan och en sväng hem till Helena.

Det e Bengtsforsfestivalen nu i dag så ikväll är det många ute på lite rajtan tajtan. Anne-Lie Rydé är på Rosellmagasinet och jag gissar att de flesta är där och lyssnar. Per sitter nu och tittar på Rally och Elsa och jag uppdaterar. E lite svårt att skriva med en Baby på armen men det går..

Hoppas ni alla har det gott. Tack så mycket för alla gulliga komentarer om lilla Elsa och så.

Ha det gott

Kram

Viktoria o Elsa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards