Direktlänk till inlägg 11 juni 2007

Idag skall vi pyssla studentkort..

Av Viktoria - 11 juni 2007 10:34

Och så får vi nog plantera de stackars blommorna som väntat på plantering i flera flera dagar nu. Har bara varit så himla varmt så det har liksom inte funkat att ligga i blombänken och bända loss rotsystem.

Just nu sover lilla Elsa i Baby Björn som jag har på mig. När inget annat funkar gillar hon att somna i den.. vilket är till vår fördel då man samtidigt får händerna fria att tex skriva på datorn eller pyssla och så..

Hon tycker det är lite väl varmt nu om dagarna men vi är fler i familjen som tycker det så det e ju inte konstigt.

Nu skall vi ta och gå ner och käka lite frukost.. Ja Elsa har fått sin.. den finns ju liksom med överallt man går..

Ha det gott

Kram

 
 
Linnea

Linnea

11 juni 2007 14:04

Hej, vad mysigt det låter, att hon sover i baby björn alltså. Det där med trädgårdsarbetet låter ju inte lika mysigt :) Nu är det ju snart studenten och det var synd att ni inte kan vara här då men vi ses ju snart iallafall. Pussa Elsa från mig /Linnea

http://www.linneasidenmark.webblogg.se

 
Ingen bild

Jofi

13 juni 2007 09:22

Åh vad Elsa är söt! Skulle så gärna vilja snusa lite på henne... Nu kan jag i alla fall hålla mig uppdaterad.
Puss och kram

 
Linnéa

Linnéa

15 juni 2007 23:57

vad söt hon är lilltjejen!

http://lejas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 12 maj 2008 13:29

ja jag flyttar bloggen.. Låter denna stå kvar några veckor så att ni hittar till det nya hemmet.. KRamis Viktoria   Hit flyttar jag : http://viktoria-dennadagenettliv.blogspot.com/ ...

Av Viktoria - 8 maj 2008 22:44

Ja jag, mannen och dottern skulle på föreläsning om civilkurage och lite sånt.. men snuttis var på så gott prathumör så jag gick mest utanför med henne... Efter ett tag kom jag på att jag skulle gå ner till "stan" i Färgelanda där de har en "liten" s...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Är snart helt färdig där uppe.. Ser fram emot grillkvällar där.. någon som vill komma :-) ? ...

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:03

Lite blommor och blad..

Av Viktoria - 6 maj 2008 20:02

Snart står trädet i full blom.. Har satt en gammal våg i trädgården och på den en kruka med blommor.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards