Alla inlägg den 15 oktober 2006

Av Viktoria - 15 oktober 2006 19:47

...bakom hörnet nalkas måndagen som för övrigt inte är lika härlig.. Nåja. Igår var Linda & HenkeBenke här på kvällen. Var ett tag sedan vi hunnit träffas.. Tog igen tiden bra. Gjorde hemmagjorda pizzor. Alla valde själv vad man ville ha på. Sedan pratades vi och kikade på lite underhållning på TV och pratade mera..Per hade varit duktig i Källaren hela dagen..Idag söndag fortsatte Per duktigt i källaren och fixade och trixade och tillsammans med sin bror bar han ner 3 pallar med pellets.. Så nu är hela fd oljepannarummet fyllt med pellets.. Perfekt. Jag har å andra sidan fixat lite i köket. Satt igång en tvättmaskin som jag nu kom på att jag borde hänga... Har diskat i vår nya diskmaskin och tömt den samt fyllt igen.. Sedan har jag faktiskt pysslat lite .. var länge sedan jag gjorde det här hemma.. I butiken sker det ju liksom hela tiden men här hemma har det inte blivit gjort på ett tag. Små tomtar skall det bli..Skulle behöva ta tag i "mitt" rum också där kartongerna sväller ut över golvet.. men det känns inte tillräckligt desperat än så det får nog vänta lite..Har det annars bra. Tagit det lugnt och vilat endel.. Sitter nu i raggsockar här vid datorn.. har precis betalat lite räkningar... och en försenad TV-Licens.. bäst att betala om jag blir minister snart.. :-)Ha det gottKram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards